Nieudana próba doręczenia
Gdy paczki nie uda się dostarczyć w pierwszym terminie, kurier podejmie kolejną próbę doręczenia. W wypadku braku doręczenia, paczka wraca do najbliższej sortowni kurierskiej. Przez krótki czas możesz ją odebrać z tego miejsca. Informację o nieudanej próbie doręczenie otrzymasz mailowo od konkretnego przewoźnika.
FedEx: Gdy firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia, po trzech nieudanych próbach paczka trafia do najbliższego punktu kurierskiego i z tego miejsca wraca do Elnarsklep.
DHL: Gdy firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia, po trzech nieudanych próbach paczka trafia do najbliższego punktu kurierskiego i z tego miejsca wraca do Elnarsklep.
DPD: Gdy firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia, po trzech nieudanych próbach paczka trafia do najbliższego punktu kurierskiego i z tego miejsca wraca do Elnarsklep.
Nie możesz namierzyć swojej paczki?
Gdy status Twojej paczki nie zmienił się od 4 dni roboczych, a kurier nie kontaktował się z Tobą, niezwłocznie prosimy o informację. Tym sposobem będziemy mogli sprawdzić, gdzie aktualnie się znajduje, a gdy zajdzie potrzeba, zlecić jej poszukiwania.